top of page

Створення ігорових проєктів у середовищі Scratch


Вивчення програмування на Scratch дає широкі можливості для ефективного формування ключових, міжпредметних та предметних компетентностей школярів. Проектування та реалізація Scratch-проектів ігрового характеру дає можливості для активізації процесу навчання, створення інтерактивних анімованих матеріалів, колективної співпраці над проектами та обмін результатами через Scratch-спільноту, а також мотивує до самостійної діяльності.

Для вчителів інформатики у другому семестрі продовжено серію майстер-класів з проблеми "Візуальне середовище SCRATCH як засіб мотивації учнів до вивчення програмування". Про ігрові проєкти йшла мова на четвертому занятті, яке відбулося 23 лютого 2023 року. Спікер майстер-класу - вчитель інформатики ліцею №20 Олександр Костриба ознайомив присутніх з особливостями та засобами створення ігор в середовищі Scratch та продемонстрував створення чотирьох ігрових проєктів. По завершенню учасники заходу отримали матеріали майстер-класу та творче домашнє завдання.


bottom of page