top of page

Гейміфікація в освітньому процесі


Досить часто школярі, а інколи навіть їх батьки, скаржаться на те, що освітній процес є надскладним, а часом і нудним. Один зі способів зробити його цікавішим — це використання ігрових технологій на уроках. Застосування хоча б одного, або кількох елементів цієї технології, зробить уроки більш жвавими й активними, запалить у школярів інтерес до навчання та конкретного предмета.

Попри те, що процес впровадження гейміфікації в освітній процес потребує часу та підготовки з боку вчителя, результат може перевершити сподівання – учні з радістю будуть йти на уроки та більш старанно готуватись до них, і навіть найскладніший матеріал засвоюватимуть набагато швидше та легше!

Яким же чином ці елементи можна застосувати на практиці та використовувати для формувального оцінювання? Про це дізналися учасники педагогічної майстерні «Цифрові інструменти формувального оцінювання» на занятті, яке відбулося 18 жовтня 2023 року.

На другому занятті спікер заходу консультант ЦПРПП Інна Терлецька ознайомила вчителів з навчальними онлайн-платформами Quizizz та Kahoot, за допомогою яких можна проводити інтерактивні заняття та знання учнів за допомогою вікторин. Під час практичної частини учасники побачили як ці платформи можна використовувати під час формувального оцінювання та який аналітичний звіт автоматично формується по завершенню завдання. Також присутні вчителі мали можливість побувати в ролі учнів, проходячи різні вікторини. На завершення усі отримали завдання — створити вікторину за допомогою одного з вище вказаних онлайн-ресурсів.



bottom of page