"Великий той учитель, який переймається справою, якої навчає" (Катон Старший)


Нещодавно програмування здавалося чимось недосяжним, а думка про те, що професія стане доступною ні в кого не виникала. Зараз, коли комп'ютери стали невід'ємною частиною нашого життя, IT-професії зайняли провідні позиції серед популярних напрямків навчання. Програмування є захопливим процесом, який налаштовує на успіх, адже дозволяє повернутися до вихідної точки та розпочати заново. Воно заохочує школярів критично ставитись до власного результату та шукати помилки, розвиває менталітет експериментатора, а навички програмування можуть бути чудовою основою для побудови престижної кар'єри. Але, попри очевидні переваги вивчення цієї дисципліни, багато школярів не наважуються її опановувати. Як учителю переконати школярів, що програмувати не так складно, як здається на перший погляд?

Саме тому для вчителів інформатики заплановано серію майстер-класів з проблеми "Візуальне середовище SCRATCH як засіб мотивації учнів до вивчення програмування".

26 жовтня 2022 року відбулося перше заняття на тему "Реалізація основних засад процедурного програмування засобами SCRATCH ". Спікер майстер-класу - вчитель інформатики ліцею №10 Кристина Паращук ознайомила присутніх з особливостями та засобами процедурного програмування в середовищі Scratch та продемонструвала створення 4 різних проєктів. Учасники заходу отримали матеріали майстер-класу та творче домашнє завдання.